Werkwijze
Kennismakingsgesprek
Jouw bedrijf en jouw verhaal zijn mijn uitgangspunten. Daarom kom ik graag bij je langs om jou beter te leren kennen en je bedrijf te zien, voelen en ruiken waardoor ik me goed kan inleven. Tijdens dit kennismakingsgesprek stel ik allerlei vragen, maar bovenal luister ik naar jou en je verhaal: wie ben je en wat is je verhaal? Wat maakt jouw bedrijf uniek? Wie zijn je (beoogde) klanten? Welke ervaring of beleving wil je overbrengen? Welk doel heb je voor ogen?
Een kennismakingsgesprek is uiteraard vrijblijvend; er zijn dus geen kosten aan verbonden.
Offerte
Binnen een paar dagen na dit bezoek ontvang je van mij een offerte. Hierin zijn de wensen en afspraken opgenomen die uit het kennismakingsgesprek naar voren zijn gekomen. We spreken af of tekstbeleving de opdracht uitvoert voor een vast bedrag of op urenbasis met een indicatie van de te werken uren. Net als het kennismakingsgesprek is ook de offerte vrijblijvend.
Zodra je kunt instemmen met de offerte en de algemene leveringsvoorwaarden stuur je deze ondertekend aan mij retour en is de opdracht aangenomen. Voor uitgebreidere opdrachten kunnen er meerdere gesprekken volgen.
Research
Indien het nodig is, doe ik research naar het onderwerp van de gevraagde teksten of producten, zodat ik me goed kan inleven in je product, bedrijf of regio. Je kunt hierbij denken aan het bezoeken van je bedrijf of regio, het bestuderen van je website, gesprekken met personen uit de regio of medewerkers van je bedrijf en het doen van onderzoek via internet.
Schrijf, schrijf, schrijf
Nu is het een kwestie van tikken.
Concept
Op basis van de gesprekken en de eventuele research presenteer ik de concepttekst. Je geeft mij naar aanleiding van dit concept een terugkoppeling over eventuele gewenste aanpassingen. Die voer ik zo snel mogelijk door.
Resultaat
De laatste stap: je ontvangt je definitieve tekst(en) of product(en), uiteraard binnen de afgesproken deadline. Klaar om je bezoekers een onvergetelijke ervaring te bezorgen.